sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Laiska kuukausi

Tässä kuussa mulla ei ole ollut oikein inspiraatiota kirjoitella tänne. Monta kertaa mä olen tän tekstikentän avannut, pari lausetta näpytellyt ja lopulta todennut kuinka sisällötöntä kuraa mä kirjoitan. Mun mielestä on tylsää lukea väkisin väännettyjä postauksia, se niiiiin paistaa heti läpi. Myönnän, että olen kyllä muutaman sellasenkin tekstin julkaissut. Mä olen iltaisin ollut ihan väsyksissä jo heti Laurin nukkumaanmenon jälkeen niin että olen joko löhönnyt sohvalla tai mennyt sänkyyn makoilemaan puhelimen kanssa. 
Kuvituksena pari kuvaa Laurin viikolta.


Meillä oli eilen suursiivous. Lauri oli hoidossa vanhemmillani, joten saatiin rauhassa siivotuksi. Käytettiin kahdenkeskeinen aika hyödyksi ja kävimme myös yhdessä koirien kanssa lenkillä. Tulee ulkoiltua ihan hävyttömän vähän! Heti kun ulkoilee, huomaa kuinka paljon energisempi olo siitä tulee. Pitäisi muistaa valoisana päiväsaikana käydä ulkona päivittäin. Tässä sitä huomaa kuinka laiska voikaan olla. Mä olen ollut viime päivät verrattavissa vetelään makaroniin. Onneksi sentään eilen tuli ahkeroitua kun siivottiin ja tulihan trimmattua toinen koiristakin. Aika kynitty oli kyllä lopputulos...



Mitä mieltä olette olleet tähänastisista teksteistäni/kuvistani? 

Mulle saa ehdottaa aiheita joista kirjoitella, en mä pure. :) 


Mä voin jo nyt sanoa, että kevään puolella aihetta kirjoitteluun löytyy, sen verta monipuolinen kevät on tulossa.......opintoja ja kaikkea. ;) Yllätyksiä luvassa!

5 kommenttia:

  1. Täällä myös vaivaa aivan järkyttävä väsymys. Vielä kk takaperin tein joka päivä tytön kanssa tunnin mittaisen vaunulenkin, mutta sitten tultiin molemmat flunssaan perätysten (ja nyt minä vielä uudestaan) ja oli sateisia päiviä. Jotenkin nuo ilmat masentaa ihan hirveästi! Kun tulisi jo pikkupakkaset ja mieluusti myös edes vähän lunta, niin itsekin piristyisi (ehkä, toivottavasti!). TAI sitten meitä molempia väsyttää nuo lapset, kun ovat nyt tulleet sellaiseen ikään, että vaativat todella paljon vahtimista? Kun ovat mm. vasta oppineet nousemaan tukea vasten, mutta se on vielä melko huteraa..

    Mä oon kyllä tykännyt sun teksteistä ja kuvista, eikä hitaampi postaustahtikaan haittaa yhtään! Se on vain tämä arki nyt sellaista, ettei mitään ehdi :D (Tai vaikka ehtisi, niin tahtoo vain nukkua!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiin odotan kuin kuuta nousevaa, että edes ne pikkupakkaset alkaisi jo! Sellanen ihana kiprakka pakkassää on ihan parasta ja varmasti piristäisi. Lumi toisi vielä vähän valoa pimeisiin iltoihin. :) Varmasti tähän väsymykseen ei tosissaan auta tuo 24/7 vahdittava ikiliikkuja... ;)

      Äsken yritin ottaa Laurista joulukorttikuvia ja sain ehkä KAKSI hyvää kuvaa kun ei tuo meinannut paikallaan pysyä. Jouluvalot ja koristeet mitä annoin räplättäväksi ja tutkittavaksi oli kiinnostavia just sen 10 sekuntia ja sinä aikana ei tietenkään katsota tai hymyillä kameralle... ja sitten kun on tarpeeksi tutkittu ja seuraava aikomus laittaa ne jouluvalojen johdot suuhun pureskeltavaksi ja sitä pitää kieltää niin itkuhan siitä tulee.... :D

      Kiva että tekstit kiinnostaa :) Mä pääsin sillä viime kutsulla sun blogiin vuorokauden ajan, sen jälkeen en ole päässyt :/

      Poista
    2. Joo meillä edessä myös se joulukorttikuvaus :D ihan väsyttää ajatellakin :D

      Ei vitsi, mä en tiedätkö yhtään kyllä ymmärrä tuota nyt. Kun siellä lukee, että sillä linkillä pitäisi sitten päästä 30 pvä:n ajan. Just joo. Ja yritin vielä katsoa että voiko asetuksista laittaa niin, että voisi lisätä lukijaksi ettei sitä linkkiä tarvitsisi käyttää (ilmeisesti ei onnistu) tai saisiko muuten yksinkertaisemmaksi. Ei blogger kyllä tee helpoksi blogin pitämistä vain kutsutuille! Laitan uudestaan sen viestin, josko toimisikin toisella kerralla! (ja googlailen lisää aiheesta..)

      Poista
  2. Hitaampi postautahti on välillä vaan plussaa, kukaan jaksa lukea joka päivä uusia mukakivoja juttuja :D Ehkä toi väsymyskin tosta laantuu ;) Mullakin alkuraskauden väsymys väistyi keskiraskauden pirteyden tieltä pois :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän tästä tavalla tai toisella joskus tokene. :D jonkun pitäis potkia mua persuksille ylös, ulos ja lenkille!

      Poista