sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Onnistunut päivä

Mä olen niin ylpeä itsestäni kun vaan olla voi. Mä onnistuin niin hyvin tänään yksin siivouksessa. Siistissä kodissa on aina kiva olla! Lauri nukkui kahdes piitkät päiväunet, joiden aikana ehti hyvin touhuta! :)

Mä luulen, että tää kuvien ottaminen ei sittenkään ollut kauhean hyvä idea. No joo, joissain kuvissa huomaa selkeän eron että kamat on laitettu paikoilleen jne. Mutta kun se pahin sotku oli siellä lattianrajassa: hiekkaa, lehtiä, pölypalloja... 




Vaihdoin VIHDOIN ja viimein meidän makkareiden verhot päikseen. Laurin huone olin alunperin tarkoitettu tuohon makuuhuoneeseen, joka päätyikin sitten kokonsa puolesta lopulta meidän huoneeksi. 







En kertakaikkiaan ole saanut liiskattua vieläkään tuota sisustustekstiä seinälle. Syynä on se, että en edelleenkänä ole varma mihin kohtaan sen haluan. Olen pitänyt siis koko arkkia nyt jo varmaan kaksi kuukautta sinitarralla tuolla seinällä. :D Taidan kyllä nyt kiinnittää sen tuonne nojatuolinurkkaukseen ihan kunnollisesti... Ja hei hyvä niksi kaikille keiltä löytyy lampaantalja kotoa, nimittäin meillä Lauri tykkää möyriä ja juoda maitoa taljalla, joten karva oli "takkuuntunut ja paakkuuntunut" ja nuhjuisen näköiseksi jo mennyt. Siitä saa kuin uuden harjaamalla sen koiran karstalla!





Etsi vauva!
Pimiä kuva :<



Anteeksi kuvien huono laatu, en jaksanut panostaa.. Mutta kai niistä jotain... kröhöm.. ahkeruutta näkee. Oli ihan mukava päivä joka meni tällä kertaa jouhevasti suurimmaksi osaksi siivoillen. Ainiin, ja kävin vaunujen ja koirien kanssa myös kävellen mun vanhemmilla.

P.S Lauri ryömii jo hurjan kovaa, mutta tänään mentiin myös huterasti konttien! 


1 kommentti:

  1. Ihana koti teillä:) hyvin paljon muistutti meidän ex-kotia...

    VastaaPoista