maanantai 16. syyskuuta 2013

Viime viikon meiningit

Kirjoitin eilen illalla piiiitkän tekstin liittyen lauantaiseen Body Worlds vierailuuni, mutta en vielä julkaissut sitä. Mutta siis elossa ollaan useiden päivien postaustauosta huolimatta. Mulla oli aika menovilkas viime viikko. Keskiviikkona lähdin aika ex tempore mukaan kouluni fuksiaisiin Lahteen, eli toisin sanoen "viihteelle". En tietenkään voinut/edes halunnut juoda kunnolla, mutta luokkakaverini kanssa otettiin siinä tehtävärasteja suorittaessa muutamat ja tulin tunnollisesti ajoissa kotiin nukkumaan. Torstaina me käytiin Laurin kanssa pitkästä aikaa katsomassa Jonnaa ja Eetua. Aika lyhyen aikaa oltiin, mutta käytiin puistossa jossa napsin toistasataa kuvaa jo hienosti kävelevästä Eetusta. Lauri nukkui sillä välin vaunuissa päiväunia.




Lauantaina käytiin vanhempieni kanssa kolmistaan Heurekassa, jossa on tällä viikolla viimeistä viikkoa esillä Gunther von Hagensin Body Worlds - näyttely. Siitä mulla on se erillinen postaus, jossa kerron kokemuksia ja tuntemuksia kyseisestä näyttelystä. Jospa vielä tänään saisin sen julkaistua. Teemu oli kotona Laurin kanssa sillä aikaa, ja tällaisen kuvan se lähetti mulle jossain vaiheessa päivää. :)


Lauantai-iltana me mentiin sitten Teemun kanssa ihan oikeasti viihteelle. Tää oli kerta mun elämässä, kun käyn kahdesti samalla viikolla iltatuulettumassa, ja vielä eri paikoissa.... :O No mutta tää ilta oli sovittu jo yli kuukausi sitten. Vietiin Lauri mun vanhemmille yökylähoitoon ja suuntana oli siis Teemun serkun 40-vuotisjuhlat eli "serkkubileet". Oli ihan kivaa, paikka oli joen rannassa, jossa pystyi uimaan (ei tosin käynyt mielessäkään käydä siellä uimassa). Siellä oli myös palju jossa lilluttiin sitten ihan huolella sekä saunottiin. Ruoka oli hyvää ja juomista riitti, me ei tosin Teemun kanssa juotu ihan hirveesti ja lähdettiinkin jo puoliltaöin kotiin nukkumaan. Sunnuntaina heräiltiin ysin maita ja hyödynnettiin lapsivapaa aamupäivä, eli imuroitiin ja pestiin lattiat. :D Ihanaa kun kämppä on nyt puhdas!

Tänään aamulla oli mukava yllätys odottamassa Laurin vaatekaapissa.. Arvatkaa juoksinko karkuun kun se vähän heilautti tuntosarvea!! HYI HITTO!


2 kommenttia:

  1. Äää, oliks toi Body Worlds -näyttely kiva? Mä bongasin sen vasta viikko pari sitte ja kiinnostais ihan hitsisti lähtee kattoo sitä.. Vielä kerkeisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OLI!!! Kannattaa mennä, mua **tuttaa kun tää blogger hävitti sen mun pitkän tekstin siitä ja joudun kirjottaa sen uusiks... Ehkä saan joskus valmiiks :/

      Poista